vineri, 15 ianuarie 2010

Scrum


Ma uit pe geam si ninge iar,
Te vad in ceata si tresar,
Intind mana sa te ating
Dar flacarile in semineu se aprind;
Intorc capul speriat...
Te iubesc, nu te-am uitat.


Ma uit pe geam din nou acum
Si vad casa noastra-n departare,
Este un morman de scrum
Si amintirea ta in flacari e sfasietoare.

EU trebuia sa ard, sa mor,
Nu acum sa ma topesc de dor.

Ma uit in jur, dar nu vad nici un geam,
Nu vad nici ce scapare mai am.

De cand te-am vazut arzand de vie
Vreau doar sa fim impreuna pe vecie.

Stiu ca ma astepti sa vin,
De-acum n-am sa mai stau,
Nu mai suspin.

Iubito, asteaspta-ma ca vin acum,
Iau chibrita si incep sa ma fac scrum.

2 comentarii:

  1. Felicitări!!
    Frumos e puţin spus...scoate un vplum de poezii!Vei avea succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dude, that's very deep. Ai versuri, ai rima, ai talent - fa pasul urmator. Stiu ca e doar o pasiune, dar cu putin studiu in domeniu poate deveni mai mult decat atat.

    RăspundețiȘtergere