luni, 1 februarie 2010

Eliberare


Desi este posibil ca aceasta sa nu vi se para la fel de reusita ca celelalte, am scris-o cand eram furios si ma ajutat mult sa ma calmez....

<-------------------------------------------------->

Crima, spaima, nebunie,
Planset, tristete, isterie
Moarte, bani si agonie
Distrugeri, sange si furie;

Foc, apa, lovitura,
Copil plin de ura,
Cutit, vina, decapitare,
Placerea de-a ucide - razbunare.

Intuneric, cimitir, mumificare,
Pacat, manie, durere mare;
Chin, tristete, ars de viu,
De ce-am scris asta nici nu mai stiu.

5 comentarii:

  1. ce ganduri sinistre poti avea>:)>:)

    RăspundețiȘtergere
  2. wow...trebuie sa fi fost destul de nervos..dar imi place

    RăspundețiȘtergere
  3. mama, da imi dau seama k erai foarte furios dar oricum e faina imi place tineo tot asa

    RăspundețiȘtergere
  4. la fel ca prima .........nu stiu poate dak nu doar enumerai niste cuvinte iti iesea mai faina totusi interesante cuvinte;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Dude, textu melodiei "Waiting for darkness"(Ozzy Osbourne) e gresit, poezia ta ar fi trebuit sa fie...Devilish...

    RăspundețiȘtergere