joi, 15 aprilie 2010

Masa


Deschid ochii si ma trezesc la viata,
Desupra mea - i un bec ce - mi bate puternic in fata.
Ma uit in jur, dar totul e intunecat,
Doar intr - un colt luceste - o balta ce din tavan a picurat.

Cu bustul gol stau inlantuit pe - o masa rece
Si prin fata ochilor intreag viata - mi trece.

Se - aude - o usa scartaind
Apoi se aud pasi spre masa venind;
O mana aspre - nvarte un manier
Si masa parca - i tot mai lunga,
O durere ciudata si - o sapima groaznica incep sa ma ajunga.

Brusc durerea inceteaza
Si camera se lumineaza.

Cu o ultima sfortare rup lanturile si ma ridic in picioare
Si ma uit la masa cu stupoare:
Sunt eu cu fata intepenita de spaima
Si se pare ca nu mai am nicio taina
Caci la mijloc masa e plina de sange
Si cineva bucati din corpul meu strange.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu