miercuri, 3 martie 2010

Mlastina

Sincer dak ma gandesc un pic, nu stiu de ce am postat acest text....Mi se pare ca suna cam aiurea, dar am incercat sa va transmit o imagine macabra...
<--------------------------------------------------->

Precum floarea se ofileste
Luna - n lac nu se mai oglindeste,
Inima mi se treasforma - n gheata
Si nimic in jur nu mai pulseaz - a viata.

Ma simt ca intr - o mlastina urat mirositoare
Unde nu ajunge nicio urma de raza de soare.
Langa mine e o caprioara moarta, putreda de - acum,
Putin mai incolo, un copac facut cenusa din care inca iese fum....

Stau pe loc, ma uit in jur uimit
Si nu stiu de ce ma simt parca tot mai mic;
Ridic piciorul sa fac un pas,
E prea tarziu - iultimul ceas:
Am calcat in nisipuri miscatoare
"Adio, iubita mea" iti spun acum cu disperare.

Un comentariu: